Lares |
Wysłany: Nie 21:46, 04 Cze 2006 Temat postu: Wszystko o smoczkach |
|
Ewolucja smoczka:
- hatchling 35 lvl -n 55lvl (szczekający pisklak, można nim ....???)
- strider 55 lvl -n 75 lvl (C2) (zmutowany konik, można na nim jeździć)
- wyvern > 75 lvl (latający ptaszek, można na nim latać)
HATCHLING
Porady ogólne:
- zawsze miej przy sobie jedzenie dla niego, Patrz GŁÓD
- zawsze miej przy sobie zwój wskrzeszenia, Patrz ŚMIERĆ
- gdy idziesz na ciężką bitwe schowaj go do magazynu, podczas twej śmierci flet może wypaść i możesz go już nie odzyskać
- kup mu jakąś zbroję, zwiększy to jego obronę, co jest ważne wprzypadku gdy mob go zaatakuje
- IMIĘ można zmienić tylko RAZ - wybierz mądrze, pamiętaj o klimacie
- smoczek dostaje tyle doświadczenie ile sam "wygryzie" z moba
- smoczek dostaje dodatkowo punkty SP (jak u bohatera) jednak w C1 i C2 nie można ich wykorzystać (może w przyszłych kronikach)
- doświadczenie, które dostaje smoczek jest adekwatne do poziomu moba, którego zabił. Podobnie jak u bohaterów.
- smoczek nie może używać wszelakich buteleczek, leczyć i buffować mogą go jedynie bohaterowie
- smoczek jest zwierzakiem tego, którego imię wystepuje nad imieniem smoczka
- aby smoczek zmienił właściciela wystarczy przekazać flet
- smoczek może nosić rzeczy, które mu przekażesz lub on podniesie
- smoczek może się przeciążyć, wówczas dostaje takie same ujemne modyfikatory jak bohater
- gdy smoczek zostanie odwołany, wszystkie przedmioty zostają przeniesione do plecaka właściciela
- jeżeli bohater zostanie zabity przez smoczka innej postaci, wówczas przy śmierci nie wypadają z bohatera żadne przedmioty
- smoczka nie mozna odwołać gdy on walczy
- smoczka nie można przywołać gdy bohater walczy
- smoczek nie zdobywa doświadczenia i nie głoduje gdy jest odesłany
- inne - czekam na propozycje
Zadanie Little Wings (szybkie):
0) Można je wykonać dopiero na 35 poziomie, musimy posiadać wcześniej: 10xCharcoal, 10xCoal, 3xSilver Nugget
1) GIRAN
- Pet Manager Cooper - bierzemy zadanie LW
- kupujemy w sklepie GEMSTONE D
2) HUNTER VILLAGE
- Wiseman Cronos - zleca nam zrobienie kamienia, wybrać zwykły
3) CRUMA SWAMP
- Toad Lord (32p) - 10 skór
- mozna się przenieść zwojem do miasta
4) DION
- Maria (w sklepie magiczym) - robi dla nas kamień
5) ENCHANTED VALLEY
- Fairy Mymyu (Lokalizacja)(najlepiej iść górą, z Oren wyjść na północ, dojść do mostu i wpaść do wody, iść rzeczką cały czas prosto aż miniemy linię 54x, wyjść z wody i kierować się do doliny, bedzie tam przejście wśród kolorowych drzewek Very Happy , gdy będziemy w dolinie uważać należy tylko na Satyra) - rozmawiamy z nią, po czym zleca nam odszukanie smoka lub wywerny, któremu mamy pomóc. Do wyboru jest 6 opcji, ale dla mnie najszybsza wydaje się byc ta:
6) na zachód od OREN
- Drake Kalibran (Lokalizacja) - rozmawiamy z nim, po czym zleca nam odszukanie jego 20 skradzionych jaj od szczurów przydrożnych Very Happy
- idziemy drogą w dół, kierując sie na Giran
7) DEATH PASS
- Road Scavenger (37p) - 20 jaj
8.)na zachód od OREN
- Drake Kalibran - oddajemy mu jaja, a ten w zamian za pomoc pozwala nam zatrzymać 1 JAJO
9) ENCHANTED VALLEY
- Fairy Mymyu - rozmawiamy z nią, po czym daje nam FLET do przyzywania SMOCZKA. Rasa smoczka jest losowa i nie zależy od niczego.
Rasy "hatchlingów" lvl 35: (statystyki początkowe)
TWILIGHT
- żarłoczność - niska, 1 jedzenie odnawia 100%
- HP - 1220
- umiejętność - brak
- p.a - 1
- m.a - 6
- p.d - 12
- pozostałe: 79mdef, 154speed, 71accuracy, 67evasion, 282atkspd, 333castspd
WIND
- żarłoczność - średnia, 1 jedzenie odnawia około 12%
- HP - 559
- umiejętność - Power Strike
- p.a - 35
- m.a - 8
- p.d - 53
- pozostałe: 79mdef, 154speed, 71accuracy, 67evasion, 282atkspd, 333castspd
STAR
- żarłoczność - wysoka, 1 jedzenie odnawia około 6%
- HP - 2441
- umiejętność - Aggression
- p.a - 16
- m.a - 15
- p.d - 137
- pozostałe: 79mdef, 154speed, 71accuracy, 67evasion, 282atkspd, 333castspd
Wychowawcy:
- smoczka może mieć każdy, ale
- Phantom Summoner'zy mają specjalne umiejętności, które podwyższają staty smoka, leczą go: Servitor Heal, Servitor Physical Shield, Servitor Recharge, Servitor Haste, Mighty Servitor
- wojownicy muszą przyjmować atak potwora na siebie, podczas gdy nasz milusiński skubie go, co powoduje u nas straty HP
- magowie, czarownicy, szamani - mogą atakować potwora z daleka, bez uszczerbku na zdrowiu, podczas gdy nasz milusiński go skubie
- inne rasy, ewentualne klasy będą omówione kiedy indziej (nie gram wszystkimi, i dlatego musze zasięgnąć porad, od was oczekuje równiez pomocy)
Komendy:
- Follow - rozkazujesz mu podążać za tobą
- Attack - rozkazujesz mu zaatakować wskazanego moba
- Stop - rozkazujesz mu zatrzymać wykonywaną akcję
- Return - rozkazujesz mu wrócić do plecaka, schować się, ...
- Uniqe skill - rozkazujesz mu użyć swej umiejętności
- Pick up - rozkazujesz mu podnieść leżące na ziemi rzeczy
Taktyki wychowawcze:
- Drużynowa - Moby: każdy.(C1) Bierzemy sobie kogoś do drużyny, najlepiej kogoś bardzo mocnego. Idziemy na najmocniejsze potwory, który nasz towrzysz może pokonać. Podczas gdy on bije potwora, my wysyłamy naszego smoczka do pomocy, my nie walczymy. Po zabiciu moba doświadczenie dzielone jest na pół między naszym towarzyszem a smoczkiem. Niestety my dostajemy "0" doświadczenia.
- Tradycyjna bezpieczna - Moby: powolne (zombie, golemy, itp). Zabieramy mobowi połowę jego życia i uciekamy, resztę zabiera mu smoczek.
- Tradycyjna niebezpieczna - Moby: jak wyżej. Atakujemy moba i uciekamy. Resztę życia zbiera mu smok. Należy pamiętać, że mob może zacząć atakować nasze maleństwo, i należy albo je uzdrawiać, zaatakować moba ponownie i uciec, zabic moba.
- Inne - czekam na wasze pomysły
Śmierć hatchlinga:
- na początku traci około 70% doświadczenia, pózniej wraz z poziomem mniej
- wskrzecić go może tylko właściciel
- mamy około 1 minuty na wskrzeszenie go, w przeciwnym wypadku tracimy go na zawsze
- wypadają wszystkie przedmioty, które miał w plecaku lub używał
- gdy bohater i jego smoczek umrą, oba ciała zostaną przniesione w to samo miejsce, z tym że bohater jest automatycznie wskrzeszany a smoczek nie
- po śmierci pupilka, jeśli nie mamy zwoju, możemy się przenieść do najbliższego miasta (jego ciało przenosi się z nami), i jak najszybciej zaopatrzyć i wskrzesić
- C3 - po użyciu Resurrection Spell lub Blessed Scroll of Resurrection na smoczku, odzyskuje on część straconego doświadczenia
Głód:
- gdy ma poniżej 50% nie można go schować do plecaka
- im bardziej jest głodny tym bardziej zmniejszają mu się staytstyki: prędkość, atak, obrażenia
- gdy głód zejdzie do 0% zwierzak powraca do plecaka, jest powolny jak żółw
- głód się szybciej obniża gdy smoczek walczy, w stanie spoczynku schodzi normalnie
- C3 - gdy smoczek posiada jedzenie u siebie w plecaku, to w przypadku gdy jego głod spadnie do 55% wowczas zwierzak automatycznie zje strawe
Zaopatrzenie:
- rzeczy dla smoczka mozna kupic u Pet Managerów
- ceny zakupu sprzętu są jednakowe we wszystkich miastach
- smoczek może nosic zbroje i uzywać specjalnej dla niego broni
- posiada specjalne dla siebie jedzenie : Food for Hatchling - 180a za sztukę
Broń:
----Nazwa ---------- Pa/Ma/SS - Cena Kupna
1. Serpent Fang ----- 8/7/2 ----- 236,572a
2. Viperbite ---------- 9/10/2 ---- 377,348a
3. Shadow Fang ----- 10/11/2 --- 506,849a
4. Alya Fang --------- 12/13/2 --- 680,520a
5. Torturer ----------- 13/16/2 --- 909,890a
6. Unuk Alhay Fang - 15/18/2 --- 1,318,522a
7. Antiplague -------- 17/21/2 --- 1,881,364a
Inne:
- jeżeli chcesz mieć smoczka, a nie możesz bo nie masz wystarczającego poziomu na zrobienie zadania, lub ci się go nie chce zrobić możesz go kupić od innych bohaterów
- ceny smoczków zależą od rasy, jego poziomu oraz czy posiada imie lub nie
Statystyki na wyższych poziomach:
Statystyki są niepełne, bo niepełne miałam źródła. Szukam dalej.
Star
Level P/M Atk. P/M Def. Acc. Evade Crit. Speed Atk. Speed Cast Speed HP MP
35------16/151---37/79-----71-----67----40-----154-------282-------333----2441-257
40------26/21----165/94----76-----72----40-----154-------282-------333----2653-306
50------53/44----232/129---82-----82----40-----154-------282-------333----1190-478
52------59/50----246/137---88-----84----40-----154-------282-------333----4804-514
Wind
Level P/M Atk. P/M Def. Acc. Evade Crit. Speed Atk. Speed Cast Speed HP MP
37------42/9------57/83----73-----69----40-----154-------282-------333----602-306
39------49/10----62/90-----75-----71----40-----154-------282-------333----658-478
40------52/12----64/94-----76-----72----40-----154-------282-------333----687-514
Twilight
Narazie brak
STRYDER
Wszytko co jest poniżej będzie cały czas weryfikowane. Prosze o pomoc.
Zadanie Little Wing's Big Adventure
0) C2, My musimy mieć min 45 poziom a maluszek 55 poziom. Nie trzeba byc w klanie.
1) HUNTER VILLAGE
- Wiseman Cronos – bierzemy zadanie na LWBA
2) ENCHANTED VILLAGE
- Fairy Mymyu (lokalizacja, patrz wyżej) – dostaniemy od niej 4 liście, po czym musimy odnaleźć 4 drzewa, z których one pochodzą: of the Abyss, of Wind, of Twighlight, i of Star.
3) LOKALIZACJE DRZEW
- dokładnie ich jeszcze nie znam, ciągle poszukuje
- każde drzewko ma obstawę, która będzie atakować naszego zwierzaka (2-3 ochroniarzy)
- zadanie polega na zebraniu z każdego drzewka jego soku
- UWAGA:
--- zbierać soczki należy w określonej kolejności
--- drzewo atakować może tylko smoczek
--- soku nie dostanie się po zabiciu drzewa, lecz w trakcie jego bicia, wiec trzeba ciągle atakować smoczkiem drzewo, tak długo aż zdobędziemy soczek
--- jeśli drzewo umrze na jego miejscu może pojawić się do 15 ochroniarzy naraz,
--- dane drzewo odnawia się co 1 godzinę
--- ochroniarze odnawiają się co kilka sekund i znowu atakują maluszka
- PORADY:
--- brać ze sobą towarzyszy, najlepiej kapłanów, wyrocznie -- leczących
--- leczyć cały czas i drzewko i smoczka
--- do każdego drzewka można podejść z tą samą taktyką
4) ENCHANTED VILLAGE
- Fairy Mymyu – oddajemy rzeczy i wówczas znika hatchling a na jego miejsce pojawia się STRIDER
Informacje ogólne:
- imię strydera jest takie samo jak hatchlinga
- po zmianie traci on wszystkie buffy i resetuje się pasek głodu
- nie można zmienić strydera w hatchlinga
- można na nim jeździć
- można go przywoływać i odwoływać gdziekolwiek
- reszta jest taka sama jak u hatchlinga
Jeździectwo:
- komendy: /ride (wejście) i /dismount (zejście)
- kiedy się jeździ zmieniaja się pewne statystyki i interfejs
- atak i prędkość jeźdźca są takie same jak strydera, reszta pozostaje taka sama
- gdy : lvl bohatera – lvl strydera = 5 to atak zmniejszony jest o 50%, im wyżej tym atak zmniejszany jest o następne 5%
- gdy : lvl bohatera – lvl strydera = 10 to dodatkowo zmniejszona jest prędkość o 50%
- gdy poziom głodu spadnie do 50%, prędkość również spadnie do 50% i nie będzie można wsiadać ani z siadać z niego
- im wyższy poziom strydera tym jest on szybszy
Ograniczenia podczas jazdy:
- można używać zwykłych ataków
- nie można używać umiejętności fizycznych
- pasywne umiejętności jeźdźca działają
- buffy, leczenie, itp., kierowane są wyłącznie na jeźdźca
- można otwierać tylko plecak jeźdźca,
- można używać zwojów ucieczki i innych
- nie można nic kupować, sprzedawać i używać emotek
- po wejściu do wody pokazuje się pasek tlenu jeźdźca
- po zejściu ze strydera, chowa się on automatycznie do plecaka, to samo się tyczy wyjścia z gry lub rozłączenia gry
- całe doświadczenie idzie dla jeźdźca
- mniej je
Śmierć strydera:
- gdy umrze obok, wówczas trzeba robić to samo co przy śmierci hatchlinga
- podczas jazdy wówczas jeździec też umiera a stryder powraca do plecaka z 0% paskiem głodu, nie trzeba go wówczas wskrzeszać
- podczas jazdy, nie traci on doświadczenia
- jeśli pozostanie za długo głodny ( 0% ) wówczas zniknie
Wyżywienie:
- trzeba go nadal karmić
- patrz GLÓD u hatchlinga
- podczas jazdy na nim je mniej
- występują 2 rodzaje żywości: zwykła i delux
WIVERN
Narazie tylko tyle udało mi się znaleźć, ale szukam dalej.
Informacje ogólne:
- dostępne w C3
- wyverny może posiadać tylko król zamku, lider klanu posiadający zamek
- dosiadać można tylko ze specjalnej platformy umiejscowionej na szczycie zamku
- aby wsiąść na wyverne potrzebne są kryształki B, 25 szt
- podczas lotu należy ją karmić w określonych odstępach czasu, inaczej wyverna zniknie a bohater zostanie przeniesiony do najbliższego miasta, to samo się tyczy rozłączenia gry
- żarcie to Wyvern Food
- podczas lotu nie można polować na moby, tylko na innych bohaterów
- wyverna posiada unikatowa umiejntność: BREATH
- podczas lotu nie można podnosić rzeczy, używać swych umiejętności, atakować fizycznie, rozmawiać z NPC
- w czasie lotu rozkaz RETURN spowoduje natychmiastowe zniknięcie ptaszka i bolesny upadek bohatera
- gdy bohater zejdzie z wyverny (/dismount), wówczas smoczek zniknie a osoby stojące w jego pobliżu dostaną niewielkie obrażenia.
- gdy podczas lotu bohatera jego zamek zmieni właściciela, wówczas zostanie on natychmiast rozsiodłany z wyverny. |
|